Pirkimo-pardavimo sąlygos ir privatumo politika
Elektroninė parduotuvė www.specific.lt (toliau - elektroninė parduotuvė) priklauso UAB Dimedium Lietuva (įm. kodas 110716141), adresas: Islandijos pl. 217-13, LT-49165 Kaunas.
Pirkimo-pardavimo sutarties galiojimas, informacija apie prekę ir kainą
Šios sąlygos taikomos perkant prekes iš elektroninės parduotuvės.
Elektroninėje parduotuvėje parduodamų prekių kainos yra nurodytos šalia prekių. Jei užsakymo suma yra mažesnė nei 35 EUR, taikomas prekių pristatymo mokestis, kuris bus nurodytas pirkėjui pateikiant užsakymą.
Elektroninėje parduotuvėje informacija apie prekę yra pateikiama šalia prekės.
Užsakymo pateikimas
Norint užsakyti prekę, ją reikia įsidėti į pirkinių krepšelį. Pateikiant užsakymą, reikia užpildyti būtinus laukelius ir atlikti mokėjimą per internetinę bankininkystę. Jei elektroninėje parduotuvėje nėra Jums tinkamo mokėjimo būdo, susisiekite info@specific.lt ir Jums bus išsiųsta sąskaita faktūra apmokėjimui pavedimu.
Sutartis įsigalioja nuo mokėtinos sumos gavimo į elektroninės parduotuvės atsiskaitomąją sąskaitą.
Jei užsakytos prekės negali būti pristatytos dėl jų trūkumo sandėlyje ar dėl kitų priežasčių, pirkėjas bus nedelsiant apie tai informuotas, o mokėtina suma (įskaitant pristatymo išlaidas) bus grąžinta neatidėliojant, tačiau ne vėliau nei per 3 darbo dienas nuo pranešimo išsiuntimo.
Pristatymas
Prekės siuntimą apmoka pirkėjas, visa informacija apie prekę pateikiama prie pristatymo būdo. Užsakymams, kurių vertė didesnė nei 35 EUR, pristatymo mokestis netaikomas. Jei užsakymo suma mažesnė nei 35 EUR, į sąskaitą faktūrą bus įtrauktas 3,50 EUR siuntimo mokestis pristatymui per DPD kurjerį, 2,50 EUR pristatymui į DPD paštomatą ir 3,00 EUR pristatymui į OMNIVA paštomatą. Pirkėjas gali atsiimti prekes nemokamai adresu Islandijos pl. 217-13, LT-49165 Kaunas (darbo laikas pirm.-ketv. 8-17 val., penkt. 8-16 val.)
Vietinės siuntos paprastai pristatomos į pirkėjo pasirinktą vietą per 2-5 darbo dienas nuo pirkimo-pardavimo sutarties įsigaliojimo. Prekes pirkėjui pristato DPD kurjeris darbo dienomis nuo pirmadienio iki šeštadienio. Prekių atvykimo dieną telefoną laikykite netoliese.
Išskirtiniais atvejais prekių pristatymo terminas gali būti pratęstas iki 45 kalendorinių dienų.
Sutarties atsisakymo teisė
Gavęs užsakymą, pirkėjas turi teisę nutraukti su elektronine parduotuve sudarytą sutartį per 14 dienų. Pagal Prievolių įstatymo 53 (4), prekės grąžinti negalima, jei buvo atidaryta jos pirminė pakuotė, tokių prekių sąrašas pateiktas www.specific.lt.
Atsisakymo teisė netaikoma, jei pirkėjas yra juridinis asmuo.
Norint pasinaudoti 14 dienų atsisakymo teise, užsakytos prekės gali būti naudojamos tik jų pobūdžio, savybių ir veikimo patikrinimui, kiek tai būtų leidžiama fizinėje parduotuvėje.
Jei prekė buvo panaudota kitiems tikslams nei prekės pobūdžio, savybių ir veikimo patikrinimas arba jei yra naudojimo ar nusidėvėjimo žymių, elektroninė parduotuvė turi teisę sumažinti grąžinamą sumą proporcingai produkto vertės sumažėjimui.
Norint grąžinti prekę, turi būti pateiktas prašymas dėl prekės atsisakymo, jo formą galima rasti čia: info@specific.lt ir išsiųsti el. paštu info@specific.lt ne vėliau nei per 14 dienų nuo prekės gavimo.
Prekės grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, išskyrus atvejus, kai grąžinama prekė neatitinka užsakytos prekės (pvz., netinkama arba nekokybiška prekė).
Pirkėjas turi grąžinti prekę per 14 dienų nuo pareiškimo pateikimo arba pateikti įrodymą, kad prekė buvo perduota vežėjui per minėtą laikotarpį.
Gavusi grąžinamą prekę, elektroninė parduotuvė turi nedelsiant, bet ne vėliau nei per 14 dienų nuo atsisakymo pareiškimo gavimo, pagal sutartį grąžinti visus pirkėjo sumokėtus pinigus.
Elektroninė parduotuvė gali atsisakyti grąžinti pinigus, kol prekės nebus grąžintos arba kol pirkėjas nepateiks įrodymo, kad prekės buvo grąžintos, priklausomai nuo to, kas įvyks anksčiau.
Jei pirkėjas pasirinko kitą pristatymo būdą nei elektroninės parduotuvės siūlomas pigiausias standartinis būdas, elektroninė parduotuvė neprivalo grąžinti išlaidų, viršijančių standartinio pristatymo kainą.
Elektroninė parduotuvė turi teisę atsisakyti pardavimo sandorio ir reikalauti grąžinti prekes, jei elektroninės parduotuvės prekių kaina dėl klaidos buvo gerokai sumažinta.
Teisė teikti skundą
Elektroninė parduotuvė atsako už visus pirkėjui parduotų prekių neatitikimus ir defektus, kurie buvo nustatyti pristatymo metu ir išaiškėjo per dvejus metus nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos. Per pirmuosius metus nuo prekių pristatymo pirkėjui laikoma, kad visi trūkumai buvo jau pristatymo metu, nebent elektroninė parduotuvė įrodytų kitaip.
Išaiškėjus bet kokiems trūkumams, pirkėjas turi teisę susisiekti su elektronine parduotuve ne vėliau nei per du mėnesius elektroniniu paštu info@specific.lt arba telefonu +370 615 64241.
Elektroninė parduotuvė nėra atsakinga už trūkumus, atsiradusius po prekės pristatymo pirkėjui.
Jei iš elektroninės parduotuvės įsigytos prekės turi trūkumų, už kuriuos atsakinga yra elektroninė parduotuvė, ji turi priimti atgal arba pakeisti nekokybišką prekę. Jei prekės negali būti pakeistos, elektroninė parduotuvė privalo grąžinti pirkėjui visus pinigus, susijusius su pirkimo-pardavimo sutartimi.
Elektroninė parduotuvė privalo atsakyti į visus vartotojų skundus raštu per 15 dienų.
Kliento asmeninių duomenų tvarkymas
Elektroninė parduotuvė tvarko kliento asmeninius duomenis pagal Duomenų apsaugos įstatyme įtvirtintas nuostatas. Tvarkomi asmens duomenys yra paskyros registravimo ir/arba užsakymo pateikimo metu nurodyti duomenys (vardas, pavardė, adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, banko sąskaitos numeris, pirkinių krepšelio turinys ir pirkimo istorija).
Elektroninė parduotuvė naudoja kliento asmeninius duomenis tik užsakymo įvykdymui (įskaitant su užsakymu susijusių pranešimų siuntimas), mokėjimo priėmimui ir prekės pristatymui.
Atsakingas kliento duomenų valdytojas yra UAB Dimedium Lietuva (įm. kodas 110716141), adresas: Islandijos pl. 217-13, LT-49165 Kaunas.
Elektroninė parduotuvė neperduoda kliento asmeninių duomenų trečiosioms šalims, išskyrus:
- kurjerių tarnybai tiek, kiek reikalinga prekėms ar paslaugoms klientui pristatyti;
- elektroninės parduotuvės vadybai ir klientų aptarnavimo užtikrinimui.
Kliento asmeniniai duomenys tvarkomi išskirtinai užsakymo įvykdymo tikslams, įgaliotieji duomenų valdytojai užtikrina tokį patį duomenų apsaugos lygį kaip ir elektroninė parduotuvė.
Klientas turi teisę bet kuriuo metu susipažinti su savo asmens duomenimis ir prašyti juos ištaisyti arba ištrinti, nebent įstatymai numato kitaip.
Jei pirkėjas išreiškė norą gauti elektroninės parduotuvės naujienlaiškius, jis turi teisę bet kuriuo metu jų atsisakyti, spustelėjęs nuorodą, pateiktą prie kiekvieno užsakymo arba atsiųsdamas pranešimą elektroninės parduotuvės elektroniniu paštu info@specific.lt.
Slapukai (Cookies)
www.specific.lt naudoja slapukus (nedidelės duomenų rinkmenos, saugomos Jūsų kompiuteryje, kai apsilankote internetiniame puslapyje). Slapukai leidžia panaudoti kliento patirtį ir pagerinti svetainės funkcionalumą. Jei norite, galite sustabdyti slapukų saugojimą Jūsų naršyklėje, tačiau dėl to gali būti sutrikdytos kai kurios elektroninės parduotuvės funkcijos.
Ginčų sprendimas
Jei pirkėjas turi nusiskundimų dėl elektroninės parduotuvės, juos turėtų pateikti elektroninu paštu info@specific.lt arba skambinti telefonu +370 615 64241.
Jei pirkėjui ir elektroninei parduotuvei nepavyksta išspręsti ginčo susitarimo būdu, pirkėjas gali kreiptis į Vartotojų ginčų komisiją. Vartotojų ginčų komisija yra kompetentinga spręsti ginčus, kylančius iš pirkėjo ir elektroninės parduotuvės sutarčių.